FAQ

Vraag: Hoe lang duurt verzending?
A: Wij bieden EMS, DHL verzending wereldwijd, het duurt meestal 7-10 werkdagen om uw bestelling te bezorgen.

Vraag: Hoe kan ik zorgen voor mijn Valjoux 7750b1 / 7750a gebaseerde horloge?
A: Stel de datum niet in wanneer het horloge tussen 10:00 en 3:00 uur is om te voorkomen dat uw 7750-beweging wordt beschadigd. Als u de datum moet instellen, past u de tijd tijdelijk buiten het bereik van 10-3 aan, stelt u de datum in en stelt u de tijd opnieuw in. Het instellen van de datum terwijl het horloge tussen 10:00 en 3:00 uur is, zal de versnellingen van het horloge beschadigen. Houd er rekening mee dat de Zwitserse 7750b-beweging een drukknop op de zijkant van de tas gebruikt om de datum in te stellen en de datum op deze modellen kan op elk gewenst moment worden ingesteld. Als je het horloge voor het eerst ontvangt, geef het dan 40-50 wind om de power-reserve weer op te nemen naar optimale omstandigheden.

Vraag: Wat gebeurt er als mijn zending verloren of gestolen is?
A: In het onwaarschijnlijke geval dat uw pakket zoekraakt of wordt gestolen, zullen we het onderzoeken en als het horloge niet kan worden hersteld, sturen we u een ander horloge op voorwaarde dat de koerier uw horloge niet op het verkeerde adres heeft afgeleverd. We moeten u helaas meedelen dat als de postdienst het horloge naar het verkeerde adres heeft verzonden, of als u uw adres hebt verplaatst of gewijzigd zonder ons hiervan op de hoogte te stellen, er niets is dat we kunnen doen om uw horloge te herstellen.

Vraag: Wat gebeurt er als mijn horloge niet meer werkt?
A: We hebben een uitgebreid uitwisselingsprogramma voor de meeste modellen. Als uw horloge binnen de hieronder aangegeven tijdsperiode stopt met werken, stuurt u het gewoon naar ons terug en wij zullen het herstellen of vervangen voor een geheel nieuw horloge. Houd er rekening mee dat deze uitwisseling niet van toepassing is op horloges die fysieke schade hebben geleden veroorzaakt door de klant, en dat we geen retourzendkosten zullen terugbetalen TENZIJ u het verkeerde model hebt ontvangen. Als u ons een perfect werkend horloge stuurt, wordt het direct naar u teruggestuurd.

Vraag: ik heb mijn horloge ontvangen, maar het lijkt beschadigd door verzending.
A: Hoewel dit niet vaak gebeurt, worden automatische modellen tijdens de verzending soms beschadigd door extreem verkeerd gebruik door de koerier. Het meest voorkomende onderdeel is de bewegingsrotor op automatische modellen. In veel gevallen, als u bekend bent met horloges, kunt u dit stuk eenvoudig weer aantrekken. Als u een beschadigd horloge ontvangt, stuurt u het terug naar ons en wij zullen het inruilen voor een nieuw horloge of het voor u repareren. Omdat we het horloge niet hebben gebroken, kunnen we u niet terugbetalen voor verzending naar ons, maar we KUNNEN uw horloge gratis repareren en het zonder verzendkosten naar u terugsturen. Ons doel is om u de kwaliteitswacht te bezorgen die u oorspronkelijk hebt besteld, en daarom zal er geen sprake zijn van ‘gedeeltelijke terugbetalingen’ of terugbetaling van een ander type dan de reparatie of vervanging van uw horloge.

Vraag: Het is twee weken geleden, waar is mijn bestelling?
A: Hoewel we niet verwachten dat dit zal gebeuren, zullen we onmiddellijk contact met u opnemen als er een aanzienlijke vertraging optreedt bij uw bestelling. We nemen contact met u op vanaf het moment dat u uw bestelling plaatst totdat u uw levering ontvangt. Nadat uw artikel onze locatie heeft verlaten, kunnen wij u in de meeste gevallen naar eigen goeddunken een trackingnummer voor uw zending bezorgen. Zodra uw bestelling wordt verzonden, wordt dit trackingnummer automatisch naar u gemaild, dus het is niet nodig om ons te e-mailen met de vraag of uw pakket is verzonden, aangezien we klanten gewoonlijk op dezelfde dag op de hoogte stellen wanneer hun bestelling wordt verzonden.

Vraag: Wat wordt bedoeld met de termen: Automatisch, Quartz en een veegbeweging Tweede hand?
A: Automatisch verwijst naar een horlogebeweging die bestaat uit een zelfoprollend mechanisme, waardoor het horloge zelfstandig kan werken zonder batterijen. Het voordeel hiervan is dat batterijen niet nodig zijn om het horloge te laten werken. Het nadeel is dat het horloge om de paar jaar moet worden onderhouden om te zorgen dat het horloge soepel loopt.

Quartz verwijst naar een horlogebeweging die van een batterij loopt. Het voordeel hiervan is dat het horloge normaal langer meegaat dan een automatisch horloge. Het nadeel is dat de batterij zo nu en dan moet worden vervangen.

Een ingrijpende tweede hand verwijst naar een tweede hand die soepel veegt in plaats van één keer per seconde te tikken. Kortom, de beweging bestaat uit een hele reeks zeer kleine, snelle tikken die ervoor zorgen dat de hand soepel beweegt. Alle automatische horloges hebben een overweldigende secondewijzer en alle quartz horloges hebben een tikkende secondewijzer.

Vraag: Welke kwaliteit van diamanten gebruik je op je horloges?
A: De diamanten die we gebruiken op onze horloges zijn zorgvuldig geselecteerde hoogwaardige Cubic Zirconias die het uiterlijk van de authentieke diamanten geeft. It’s Carefully Cut Diamonds geeft 99% een exacte duplicatie van de authentieke diamanten.

Vraag: Ik ben op zoek naar een horloge dat ik niet op uw site heb vermeld, kunt u dit opgeven?
A: Als u op zoek bent naar een horloge dat we niet op onze site hebben vermeld, neem dan contact op met shopsservicesonline@gmail.com met een afbeelding van het horloge dat u hebt met een mogelijk serienummer van het horloge of het modelnummer van het horloge. Meer informatie is gemakkelijker en sneller om het horloge te vinden

 

Vraag: Ik ben op zoek naar een horloge dat ik niet op uw site heb vermeld, kunt u dit opgeven?
A: Als u op zoek bent naar een horloge dat we niet op onze site hebben vermeld, neem dan contact op met shopsservicesonline@gmail.com met een afbeelding van het horloge dat u hebt met een mogelijk serienummer van het horloge of het modelnummer van het horloge. Meer informatie is gemakkelijker en sneller om het horloge te vinden bij de fabrieken.

Vraag: Ik heb het horloge besteld en gekregen, maar ik wil het voor een ander model wijzigen. Wat zijn mijn opties?
A: Als u uw horloge wilt wijzigen voor een ander model of als u denkt dat u een fout hebt gemaakt en een verkeerd horloge hebt besteld, staan we een uitwisselingsproces toe binnen 3 dagen na ontvangst van de horloges en zijn er $ 20 inlever- en verzendkosten van toepassing.